Tillbaka till ruta ett

Då var man tillbaka på ruta ett igen.

Känns jätte konstigt att flytta hem igen. Men känns som att de är den ända lösningen på allt.
Flytta hem i väntan på någonting eget, alldeles eget, nått som bara är MITT.. Där jag bestämmer,
där jag kan säga åt folk att dra åt helvete.
Ett ställe där jag kan bjuda hem dom jag vill när jag vill, be folk att gå när jag vill..
Göra precis som jag vill. Jag kan få ha snyggt och prydligt runt om kring mig, och kanske stökigt nån gång,
att jag har bara mig själv att skylla. sova när jag vill, äta när jag vill, tvätta när jag vill.

ALLT  NÄR JAG VILL!!!

Men som sagt måste nog stå ut hemma ett tag först.
Jag hoppas på att de kommer gå bra att bo hemma, vi är ju kanske dom bästa människorna som jag bo ihop, och vi går varandra på nerverna ganska fort.

Men i och med att jag har fått bättre kontakt med Krister kanske det går bra. Och framför allt så tror jag att jag har utvecklats hel del själv, eller det känns som det. Att man har liksom växt upp lite.

skönt är det iaf att han kalle som stöttar och lättar uppstämningen.

Ikväll ska jag åka till lgh i märsta för att prata med pontus, känns helt okej, även fast man undrar vad som kommer att sägas.
Känns som att allt är mitt fel, även om alla förutom just pontust säger att det inte är så, så känns det iaf så..

Men jag menar inge illa. Inge illa alls, Jag råkar bara byr mig lite för mycket om folk.

Men tillbaka på ruta ett, är man igen, jag hoppas på att det kommer att gå fort att hitta någonstans att bo, där jag verkligen kan bo. Är så fruktansvärt trött på att flytta runt.

2010
Från Rosersberg till Cass
Från Cass till sigtuna
Från sigtuna till Malin
Från Malin till Mamma
Från mamma till Morfar
Från Morfar till lgh hos Petra
Från Petra til Morfar
Från Morfar till Pontus 2/1/2011

8 ggr på 1år, helt sjukt..
Jag måste få slå mig ner snart.. fan jag pallar inte flytta så jävla mycket hela tiden..
Man det är fortfarande som att man bor i en jävla flytt kartong!!

Men men.......

Vi håller tummarna och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0