Våren är här och snart sommaren =)

Så otroligt skönt att våren är här.
Man blir så jävla glad om man får säga så.. =)

Längtar till att få komma ut i skärgården å bara njuta av livet.
Har pratat med Anne på drottiningholm idag, ser lovande ut att jag får komma tillbaka i sommar med.
Har precis skickat iväg mina lediga dagar så vi får se hur mycket jag får jobba.
Ska iaf bli otroligt skoj å få jobba på båten i sommar oxå.
Ska bli så jävla skoj få jobba med alla människor igen
Tessan, Frida, Anne, Kalle till och med Bertil, haha.. men men ..
Bertil är ju ett orginal, så de är väl inte mer med de.
Vi får väl se vilka mer som kommer tillbaka i sommar.
Vet inte om Kim kommer jobba något då hon numera är hemma och är gravid. Såå sött =)
Vet inte heller om Jocke kommer tillbaka lär ju märkas..
Lollo kommer iaf inte komma tillbaka, tråkigt men sant.. Men henne kommer man ju träffa ändå. =)


Nej det ska verkligen bli skoj å få komma tillbaka till båten/tvålkoppen.. hahaha..


Har funderat mycker på det här med kamera, vill verkligen börja komma igång igen med fotandet.
Men det är inte roligt längre med min lilla, funderar på om jag inte  ska beställa en kamera ändå..
Ska fundera en stund till men, det lutar stort åt de hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0