Beroende



Tror att jag var runt 12 när jag började tjuvröka med Marre.. haha
Vi gick upp i skogen bakom Ärlingheden (som idag inte finns längre) å satt där uppe efter skolan
å tyckte nog av vi var as balla. haha..
Sen har det bara fortsatt.

Kommer ihåg när jag var runt 15, när Malins´s mamma kom på att vi rökte, hon hotade med att berätta för min mamma, antingen att hon skulle göra de eller jag. Kommer ihåg att jag valde att göra det själv. Och när jag väl berättade för mamma ryckte hon på axlarna å sa -Jaha, å du tyckte att de va gott?, Jag kan ju inte säga så mycket annat, för att jag röker ju själv.. Sen var det slut pratat om de..

Men efter det har man rök till och från hela tiden. Men har ända fram till jag fyllde 20 inte rökt framför mamma eller Krister.



Men nu börjar man känna att det är dags att sluta kanske.
Det är så många som har tjatat på mig, -Du MÅSTE sluta!! Du har Ju HJÄRT PROBLEM!!
Har fakiskt inte brytt mig ett enda jävla skit om mitt problem med hjärtat för att sluta
Även fast ALLA läkarna har varit på mig, så har jag inte lyssnat

Men man kan ju inte sluta bara för att sluta
man måste ju vilja sluta oxå.

Ska se om jag kan göra ett försök till att sluta röka iaf. =)
får vi se hur de går.
Idag, 2dagar rökfri =)


Blir till å dricka kaffe ist



Hittade en gammal bild på en utav mina första Cafe Latte
efter att vi fått porslins muggar på Cafe Ritazza på Arlanda terminal 5



lindamarianorrman

Kommentarer
Postat av: karina

hejja hejja!! jag håller tummarna för att du lyckas. eller det vet jag att du gör, om du bara vill ;)

KRAM

2011-02-20 @ 21:36:53
Postat av: Linda

Tackar =)

2011-02-21 @ 00:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0