Idag! 14Feb, typ alla hjärtans dag.

Idag är det 14 Februari och idag är det alla hjärtans dag =)

Eller som Metro skriver, alla mobbarnas dag, förstå hur mycket ungarna mobbar varandra i skolan idag.
Han fick massor av roser hon fick inga osv.
Usch.. vad man barn är elaka mot varandra.
Är inte Alla hjärtans dag en dag som är till för att ta vara på den kärlek som man har till en annan människa?
Men bara för att det handlar om kärlek behöver det inte handla om
att visa kärlek till den man är tillsammans med, om man har någon,
det handlar väl också om att ta vara på den kärlek man har till sina vänner
vänskap

Vänskap är de största som finns
det finns inget bättre än vänskap

Kärleken kommer och går men vännerna består

Man ska ta vara på alla vänner man har.
Dom finns där av en andledning

Jag är så otroligt nöjd över dom flesta av mina vänner
att dom även fast jag svikigt dom så  finns dom där ändå
och kommer nog alltid att finnas där

Idag har det varit en underbar dag, helt underbar.
Har varit inne i stan och träffat Lollo Talooma den mest fantastiska människa jag någonsin har jobbat ihop med.
En mer skön stads brud får du leta efter!
En mysig promenad inne i stan, en sväng på NK
å sen en sväng ner på S/s Drottningholm med en Take away kaffe å träffa Frida
som jobbade för fullt.
skitig å dan, men de e Frida =)

Så nu ligger man i sängen å är väldigt stolt över fotografierna jag har lyckats tagit idag.
Har hittat nya inställningar, så vart en den coola bilder.
Även vissa bilder som jag trodde vart as dåliga vart ändå rätt bra.
Men börjar känna att jag har växt ifrån den här kameran, behöver en ny bättre STÖRRE å tyvärr dyrare.

Nej, eftersom man är helt ensam hemma
Pontus inne i stan med Madde
å Kalle hemma i sängen sjuk - typiskt. BLI FRISK!!
så ska jag nu fakiskt ta å läsa klart sista kapitet av SVENSK MAFFIA

lindamarianorrman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0