Ett nytt år !!

Äntligen börjar det nya året!

Nytt år nytt jobb ny bostad - Kan det bli bättre?

Då börjar man jobba uppe på okQ8 i Märsta, ska bli så otrolig skönt och fruktansvärt roligt.
Såå skönt å lämna livet som servitris, även om det är ett väldigt roligt jobb, där man
möter mycket människor och jobba med service. Men det blir det mycket av på OK oxå.
Såå ska det bli skönt å få börja jobba igen, menar har varit arbetslös i 2månader nästan 3.
Och om det är det enda jag kan säga är att de suger så jävla hårt.

Och i och med att jag fått jobb i Märsta så blir det lite svårt att penlda mellan Märsta och Vaxholm, då man
inte har någon bil. Men problemt löst, och jag har en underbar kusin, som låter mig få bo hos honom =)
Så då är man tillbaka i Märsta igen.. Känns rätt bra faktiskt..

En väldigt bra start på detta år!!

Målen för i år blir att :
  • Betala bort skulden till mamma o morfar
  • Spara pengar till en bil
  • Spara ihop pengar till en semester
  • Fixa en egen bostad
  • Komma igång med träningen
Om jag lyckas med det är är jag väldig nöjd.

Nej nu blir det till att sova, imorgon är det dags för att jobba och sen en fika med brudarna.

Kanoners..

Natti natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0