Dags att släppa ALLT

Dags att släppa taget om allt..
eller iaf sånt som bara tar en jävla energi och som får tankarna att rulla som fan i skallen..
Måste fan kunna sova på nätterna..
Vi hoppas på bättre i natt.

Det är fan bara problem över allt..
Till och med lönen.. *Suck* men men..
Räkningarna är betalda och två av skulderna är påbörjad avbetalning dock fick sommar allt han skulle ha.
Men som tur är så får jag betla mer nästa månad =)
Så Idag kom lönen, och den försvann lika fort..
Så idag är man pank igen.. stoooor suck..


Men som Pontus säger man ska se allt från den ljusa sidan, får betydligt mer pengar nästa månad..
Men jävla skit asså, att allt ska strula till det..

Nu hoppas vi på att jag klarar mig även fast jag har 79kr på konton.. Jippi..

Och nu jävlar snöar det ute IGEN.. Jävla skit väder..

Dags att dra sig till jobbet då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0