Börjar igen..

Shit.. det va ju otroligt längesen man skrev här.. Men men..
Kanske ska börja göra de igen..
Vete fan vad jag har å skriva om egentligen.
För de finns nog inte så mkt intressant i mitt liv just nu
förutom jobb..

Har alltid fullt upp, precis som vanligt. ;)
HAr precis flyttat ut på landet, så himla skönt...
Men har dock inte hunnit fått nån ordning än,då jag har jobbat ganska mkt.
Så Jag hoppas på att idag om jag ligger i lite så får jag hem sista grejerna och får
upp de på väggarna så kanske jag kan bli klar ikväll!! =)

Men först blir det till att jobba lite..
Hoppas på att det inte blir allt för rörig på jobbet idag.
Tycker det är lite tungt å kliva upp 05.20 nör man slutar jobba kl 22 dagen innan.
Men men.. de e väl bara å bita i de sura äpplet å vara glad. =)


Nej så kanske skulle ta och pallra sig ur sängen kanske å försöka få på sig nå kläder..



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0